موارد استفاده از سامانه پیام کوتاه( SMS ):

  •  به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید .
  • مشتریان خود را دعوت کنید تا دوباره از خدمات شما استفاده نمایند .
  • پیام دعوت به جلسات براي اعضاء ، مدیران و ... را از این طریق ارسال کنید.
  • مورد استفاده در روابط عمومی ، بخش CRM یا مدیریت ارتباط با مشتري ، ارتباط با نمایندگان و....
  • ارسال پیام تشکر از مشتري براي انتخاب شما و استفاده از خدماتتان که تاثیر خاصی در مشتري دارد.
  • جمع آوري پایگاه داده مشتري ، ذخیره شماره موبایلهاي مشتریان در دفترچه تلفن پیامک .
  • در مورد موسسه خودتان با ارسال اخبار ، تبلیغات و خدمات ویژه موسسه را به یاد مشتریان بیاورید. مثال: با نشان دادن این اس ام اس به ما از اقساط 4 ماهه بدون سود برخوردار شوید. موسسه... تلفن...
  • اجازه دهید تا مشتریانتان همیشه نام موسسه شما را به خاطر داشته باشند .
  • اجازه دهید تا مشتریانتان همیشه اطلاعات به روزي ازموسسه شما داشته باشند .
  • مشتریان را با آنچه در موسسه شما رخ می دهد به روز کنید .
  • مثال: ساعات کار ما در ماه مبارك رمضان از ساعت 8 الی 18 می باشد. موسسه ... تلفن ...
  • مثال: موسسه ... به آدرس جدید خود واقع در ... انتقال یافت تلفن...
  • اس ام اس یادآوری :ازاس ام اس یادآورنده استفاده کنید تا از مشتري پشتیبانی کنید. مثال: جناب آقاي رضایی ، موعد پرداخت قسط شما رسیده است لطفا اقدام نمایید. موسسه... تلفن ...
  • معرفی محصولات و خدمات در زمانهاي مختلف و شرایط خاص .
  • خدمات و شرایط فروش خاص خود را به مشتري اعلام فرمایید .
  • تخفیفات ویژه یا خدمات خود را افزایش دهید ومشتریان جدید را جذب کنید .مثال: سلام آقاي موسوي شما انتخاب شده اید تا از تخفیف 10 % ما بهره ببرید این تخفیف تا آخر تیر ماه به پایان می رسد. موسسه............ تلفن ....................
  • شما از اینکه تبلیغات به طور حتم به دست مشتری می رسد اطمینان خاطر دارید.
  • به دلیل کوتاه بودن پیام ها از خواندن تبلیغ توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
  • از این طریق تبلیغات را می توان در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی فرستاد.
  • با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
  • نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.
  • برنامه ریزي کنید تا هر ماه پیامک خنده دار ، انگیزشی ، لطیفه و تبریک به مشتریان ارسال نمایید .
  • مثال تبریک: دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهارها را برایتان آرزومندیم. موسسه ... تلفن...
  • مثال تبریک: سال خوشی را برایتان آرزومندیم . موسسه... تلفن ...
  • مثال تبریک: جناب آقاي پارسا ، تولدتان مبارك. موسسه... تلفن ...
  • با استفاده از پیامک مسابقه برگزار کنید و تمامی سئوالات پرسیده شده از موسسه خودتان باشد و از مشتریان بخواهید تا در مسابقه شرکت کنند ، برنده هدیه کوچکی دریافت می کند .
  • به مشتري اجازه دهید تا انتقاد ، بازخورد و پیشنهادش را ارسال کند .
  • با ایده هاي بالا شما می توانید شماره تماس مخاطب خود را در دفترچه تلفن پیامک ذخیره کنید تا براي بازاریابی در آینده استفاده کنید .
  • با استفاده از روش هاي بالا شما می توانید ارتباط بیشتر با مخاطبان خود داشته باشید و هزینه تبلیغات و بازاریابی را کاهش دهید و به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید .
  • و دهها استفاده دیگر...

امکانات و ویژگی های سرویس پیامک اینترنتی:

  • امکان ارسال به یک شماره خاص
  • امکان ارسال پیامک به شماره های یک شهر خاص
  • امکان ارسال پیامک به محدوده خاصی از شهر
  • امکان ارسال پیامک به مجموعه شماره های شما
  • امکان ارسال پیامک از طریق سایت یا وبلاگ شخصی خود
  • امکان ارسال پیامک به گروه ها و صنوف مختلف از پیش تعریف شده در پنل
  • امکان ارسال گروهی یک پیامک به صورت تصادفی برای یک گروه از شماره ها
  • امکان گزارش گیری از پیامک های ارسالی و دریافتی
  • امکان شارژ پنل به صورت اینترنتی یا تلفنی
  • امکان گزارش گیری از کارکرد حساب خود (تعداد پیامک ارسال شده و شارژ باقی مانده)
  • و ....

 در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با امکانات پنل اینترنتی، می توانید به اینجا مراجعه نموده و در قسمت ورود اعضا با استفاده از نام کاربری و پسورد demo وارد پنل شده و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید